Mijn lijst met blogs

woensdag 8 maart 2017

Hartendief lentedag



Een heerlijk dagje quilten! Neem de quilt mee waaraan je thuis ook aan het quilten bent en inspireer jezelf en anderen. Heb je toch zin in iets nieuws, dan heb ik vast nog wel wat leuks om te doen!

We beginnen om 10 uur met koffie met wat lekkers erbij. Tussen de middag zorg ik voor een lunch met lekker belegde broodjes en ’s middags thee met wat lekkers. Rond 15.30 uur ronden we de dag af en ga je naar huis met een goodiebag met een “stoffige” verrassing. Kosten voor deze verwendag zijn 35 euro.


Wil je zo’n leuke dag met je eigen quiltgroep? Neem dan contact met mij op, dan organiseren we een aparte dag voor jullie quiltgroep. Wil je dat ik een workshop voor jullie regel inclusief materiaal? Dat kan ook, de kosten worden dan wel wat hoger.

Meer informatie, klik hier