Mijn lijst met blogs

dinsdag 7 februari 2017

Zwolle !



Vandaag gaan we opbouwen in Zwolle, daar staan we op de handwerkbeurs.
We staan daar met het Klossie, Marjolein en Lisa die dit Klossie mede maken zullen daar ook afwisselend zijn.
Kom gezellig buurten en kijken naar de quilts die in het Klossie staan, die hangen daar.

We hebben nu 3 uitgaven van het Klossie en 2 patronen van quilts, ze zijn allemaal in te zien en te koop bij onze stand.

En kom je en wil je iets hebben uit de webwinkel van atelier Hartendief, stuur mij dan een email, dan neem ik het voor je mee.





3 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Ha Marijke, succes op de beurs. Ik ga nooit naar een beurs. Te verleidelijk.....! Het kost me al heel veel moeite om na een Bee of workshop bij Willeke (Fat Quarters) zonder een aankoop haar winkel te verlaten. Maar nu mag ik binnenkort wel weer jouw Klossie 3 aanschaffen. Leuk! Fijne dag!

Sylvia`s Quilts zei

Marijke, succes op de beurs met jullie team en vooral met de Klossie.
Ik ging ook meestal naar de beurs in Zwolle, maar nu ik in Zeeland woon, is me dat een te lange reis.
Groetjes Sylvia.

Knutselpret zei

leuk veel plezier en succes