Mijn lijst met blogs

zaterdag 18 april 2015

Wat was het weer leuk!









Gisteren hebben we weer genoten van de Trunkshow van Supergoof! Het was een heel inspirerende middag! Sommigen waren al eerder bij een trunkshow geweest, maar hadden gewoon weer zin in een gezellige middag. En, iedereen zat op de eerste rij ;-)

En er zijn weer vervolgafspraken gemaakt, binnenkort organiseer ik een workshop "ramen lappen"want het motto van Ingrid is "HEEL HOLLAND LAPT" !

Ben je geïnteresseerd in deze workshop, stuur mij dan een email (klik)  dan stuur ik je meteen een berichtje wanneer de datum bekend is, want er kunnen maar maximaal 12 dames aan meedoen.


2 opmerkingen:

Dientje zei

Het was super. Heb net mijn foto's weer bekeken. Vandaag nog even een blogje schrijven. Groet, Dientje

Willy zei

Bij Dini zag ik ook al een prachtig verslag. Wat zullen de dames allemaal nagenieten van de prachtige quilts en verhalen. Het was jammer dat mijn dochter zaterdag moest werken, anders had ik haar getrakteerd op de trunkshow.