Mijn lijst met blogs

maandag 28 januari 2013

De quiltrekken zijn besteld!

Dames, bedankt voor de adviezen! Vanavond ben ik bij de houtbewerker geweest en heb ik de eerste exemplaren besteld. Ze worden iets hoger en de stokken komen iets verder uit elkaar te staan. Ook worden er niet één maar twee hartjes in de zijkant gemaakt. De rekken worden allemaal met de hand gemaakt en kunnen wanneer je dat wilt in elke gewenste kleur geschilderd worden. De hoogte wordt ongeveer 87 cm en de breedte ongeveer 67 cm. Wanneer ik het eerste exemplaar binnen heb plaats ik weer nieuwe foto's.

Wanneer u het quiltrek in het atelier ophaalt is het voor u gemonteerd. Wel vooraf een afspraak maken zodat u weet dat het op voorraad is en ik thuis ben. Wanneer u het bestelt via de webwinkel ontvangt u het als bouwpakket via pakketpost. Het vergt wel enige handigheid het rek in elkaar te zetten. Dit rek wordt niet naar het buitenland verstuurd.

De quilt rekken zijn al te bestellen, de eerste levering verwacht ik in de eerste week van februari, volgende week al!.
Voor meer info, klik hier



1 opmerking:

Elly zei

Marijke wij hebben geen afscheid kunnen nemen gisteren, maar het is het leuk om je ontmoet te hebben. groetjes Elly