Mijn lijst met blogs

vrijdag 2 december 2011

Patchwork mallen? Meer dan alleen hexagonnen!



Op woensdagochtend 28december en woensdagochtend 4 januari zijn er demonstraties met patchworkmallen van Busy Fingers in het atelier. Naast de populaire hexagonmallen zijn er nog een heleboel andere vormen.

Gisteren heb ik met de apple core mallen gewerkt en vandaag met large Chubbys. De stofjes die ik heb gebruikt zijn uit een promopack Etchings (42 verschillende lapjes van 12,5 x 12,5 cm.)

Zin om te komen? Aan de ochtend zijn geen kosten gebonden, er is wel een beperkt aantal deelneemsters in verband met de beschikbare ruimte. Via een email naar info@atelierhartendief.nl kun je je voor één van de ochtenden opgeven.

3 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat een leuke stoffen heb je gebruikt en leuke voorbeelden gemaakt.

Anja.M zei

Dat zou ik heel graag willen zien, vooral die apple core mallen maar helaas te ver weg voor mij.
Ik heb het eens geprobeerd zonder mallen dan, om ze aan elkaar te maken maar dat lukte me niet zo goed.

Yvonne zei

Ziet er zeer verleidelijk uit, maar het is gewoon te ver weg. Veel plezier.