Mijn lijst met blogs

donderdag 14 juli 2011

floral lanterns quilt

Het is nog steeds weer om binnen wat te doen. Voor de afwisseling heb ik vandaag mijn English patchwork maar weer eens tevoorschijn gehaald.


Veel dames van de cursussen van afgelopen winter, hebben de kartonnetjes ontdekt. Wat een mogelijkheden zijn er, Sue Daley heeft met haar hexagonnen en andere mallen weer heel wat quiltsters aangestoken!


Mijn floral lanterns quilt ben ik aan het doorquilten. Voor de mallen heb ik de maat genomen die precies de breedte heeft van een jellyroll. Er komt nog een rode rand om. Ik heb nog heel wat stroken over, daar moet ik maar weer een ander plannetje voor bedenken.

In September wil ik deze quilt af hebben. In het najaar is hopelijk mijn quiltatelier klaar, ik weet nu al waar deze quilt komt te hangen. Binnenkort laat ik de affo wel zien op mijn blog.

Groetjes Marijke

2 opmerkingen:

Margreet zei

Hoi Marijke, Leuke blog heb je! Ik ga je meteen volgen en zet je op m'n lijst blogs. En die BOM van 'Bless this home' vind ik ook al zo leuk. Ik twijfel er nog heel erg over. Hij is zó leuk, maar ik wil ook nog zoveel andere dingen doen. En er liggen nog een paar UFO's te wachten om gequilt te worden....Ik ga er nog eens goed overnadenken. Groetjes, Margreet

Terray zei

Hoi Marijke, wat een mooie quilts hoor! Het is zo lekker bezig te zijn met al die stofjes. Het Engelse patchwork (die met de kartonnetjes) heb ik nog niet gedaan, maar allicht zal dat in de toekomst vast nog gaan gebeuren. Hiernaast zie ik ook al zoveel moois, vooral die applicatie vogel!

Groetjes
Tertia